Leveringsvoorwaarden

Hier vind je onze leveringsvoorwaarden. De belangrijkste zaken staan hieronder.

Mocht je nog vragen hebben, aarzel niet en mail ons.

Verkoop en Betaling

Alle vermelde prijzen zijn in euro's en inclusief BTW. Bij aanbiedingen geldt: op=op.
Bestellers zijn persoonlijk verantwoordelijk voor de betaling van de door hen bestelde artikelen.
Bij de webshop verloopt de betaling bij voorkeur via iDeal.

Alleen afdelingen van de KNV EHBO kunnen telefonisch bestellen onder vermelding van hun afdelingsnummer.

Typfouten en prijswijzigingen voorbehouden.

Verzendkosten

Bij alle bestellingen geldt: orders boven € 100,00 worden franco (zonder order- en verzendkosten) toegezonden. Bij orders beneden € 100,00 worden order- en verzendkosten in rekening gebracht. Deze variëren van € 3,00 tot € 6,50.

Levertijd

De bestellingen worden de binnen twee werkdagen verwerkt, mits het artikel op voorraad is.
Bestellingen die in weekend (vrijdag-zondag) geplaatst zijn, worden uiterlijk op dinsdag verwerkt, de eerste leverdag is derhalve woensdag.

Bezorging

De bestelde producten worden overdag bezorgd.
Voor kleine pakketten (minder dan 10 kg) die verstuurd worden via DHL Parcel, geldt het volgende:
- maandag tot en met donderdag, eerst 2 keer overdag, daarna 2 keer in de avond.
- echter, avond aanbieding is alleen mogelijk op maandag tot en met donderdag.
- op vrijdag en zaterdag wordt alleen overdag aangeboden.

Grote pakketten (meer dan 10 kg) worden alleen doordeweeks overdag bezorgd.

Let op: het is niet mogelijk goederen op een postbusnummer te bezorgen.

Afhalen Zeist

Het is mogelijk om je bestelling af te halen in Zeist bij het Landelijk Bureau. Het bureau is géén winkel. Bij het afronden van je bestelling kan je kiezen voor 'Afhalen’. De bestelling kan je dan na twee werkdagen ophalen tijdens de openingstijden van het bureau.

Bestellingen samenvoegen

Het samenvoegen van bestellingen is helaas niet mogelijk.
Ben je iets vergeten te bestellen op een zojuist geplaatste bestelling, neem dan direct telefonisch of per e-mail contact met ons op.
Wij kunnen dan regelen dat je er toch nog iets aan kunt toevoegen.

Let op: Als je zelf meerdere bestellingen plaatst en betaalt, kunnen we die niet samenvoegen. Dubbele verzendkosten kunnen dan ook niet verrekend worden.

Goederen, mits in nieuwstaat en met de verpakking, kunnen tot 90 dagen na factuurdatum worden teruggenomen of geruild worden. Graag producten netjes in verpakking terugdoen en deugdelijk verpakken. Voor kleding geldt: netjes opgevouwen in de plastic zak.

Het herroepingsformulier treft u hier aan.

De kosten van terugzending zijn voor uw rekening, de oorspronkelijke factuur wordt zo snel mogelijk gecrediteerd.

Korting

Afdelingen ontvangen korting op de door hen bestelde producten waar geen vaste verkoopprijs voor geldt. Deze korting wordt verrekend als de afdeling bij de bestelling de in extra nieuwsbrief januari 2017 (en op Mijn KNV ) te vinden kortingscode invult.

Docenten in het bezit van een geldig door Het Oranje Kruis afgegeven Diploma Instructeur Eerste Hulp kunnen in aanmerking komen voor een docentenkorting. Zij verkrijgen de betreffende code door een mail te zenden met KVK nummer en/of vestigingsplaats. Na controle in het bestand van Het Oranje Kruis wordt de code binnen zeven werkdagen toegezonden.

Suggesties

Heb je suggesties hoe wij je beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, door een e-mail te sturen naar info@stichtingdienstverleningehbo.nl. Wij verbeteren onze dienstverlening voortdurend en stellen jouw reactie daarom zeer op prijs.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om de klacht aan het bestuur van de KNV EHBO door te geven. Dit kan per e-mail of reguliere post. Het Bestuur zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Persoonsgegevens

Persoonsgegevens zijn persoonlijke gegevens zoals je naam, adres of e-mailadres etc. die je aan ons verstrekt. Bij het doen van een aankoop bij  Stichting Dienstverlening EHBO word je gevraagd om een aantal persoonsgegevens in te vullen zoals je naam, e-mailadres, afleveradres en gegevens om de betaling te kunnen verwerken. Deze persoonsgegevens worden alleen gebruikt om je bestelling af te handelen. Bij de Stichting Dienstverlening EHBO  worden deze persoonsgegevens opgeslagen voor de boekhouding. En deze persoonsgegevens worden online opgeslagen in jou persoonlijk account.

Bij het verwerken van persoonsgegevens geldt dat alleen de gegevens gebruikt worden die jij zelf actief achtergelaten hebt bij  Stichting Dienstverlening EHBO. Wij stellen persoonsgegevens nooit aan derden ter beschikking, met uitzondering van partijen die betrokken zijn bij het uitvoeren van de overeenkomst. Persoonsgegevens worden nooit voor andere doeleinden gebruikt dan waarvoor je ze hebt verstrekt, namelijk het uitvoeren van de overeenkomst.

Bedrijfsgegevens

Stichting Dienstverlening EHBO;

Kwikstaartlaan 28  3704 GS Zeist;

Telefoonnummer: (030) 696 99 99 [bereikbaar maandag t/m donderdag van 9.00 t/m 16.30]

E-mailadres:info@stichtingdienstverleningehbo.nl

KvK-nummer: 41185894

Btw-identificatienummer: NL 801559376.B01