Docentenboek (met USB stick)

Artikelnummer: 812
Vorige Artikel 15 van 20 Volgende
€ 18,75 (inclusief 9% btw)
Aantal

In het docentenboek wordt eerst aandacht gegeven aan de specifieke didactische vaardigheden die nodig zijn voor het aanleren van  Eerste Hulp handelingen.

Leerkrachten basisonderwijs kunnen met deze tips én de kennis uit het boek Eerste Hulp Verlenen de lessen zelfstandig verzorgen.

Voor mensen die in het bezit zijn van een diploma Eerste Hulp maar zonder didactische achtergrond is een hoofdstuk opgenomen over lesgeven in het algemeen.

Op de USB Stick én in de losbladige map staat een korte toelichting bij elke les. U leest per les wat de lesdoelen zijn. Ook staat er per keer duidelijk bij welke materialen worden gebruikt en wat u eventueel moet doen aan voorbereidende activiteiten.

Dan volgt de beschrijving met suggesties voor de inleiding, de verwerking en de afsluiting van de les. Tot slot geven we bij de opdrachten die de kinderen zelfstandig uitvoeren kijktips voor het observeren van leerlingen.

U vindt bij elke les digitaal materiaal ter ondersteuning van uw instructie in de les. Op het besloten deel van de site www.ehboheld.nl kunt u (vanaf augustus 2017) verdiepingsmaterialen vinden en met uw account de meest actuele presentaties downloaden. Met uw account kunt u ook de instructiefilmpjes bekijken van de diverse handelingen die u de leerlingen later gaat aanleren.

Het voorbeeld van een lesplan en de presentatie (voor de eerste les) staan op Meester Ruuds pagina.

© 2016 - 2019 St Dienstverlening EHBO | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel