Winter / zomerbroek

Artikelnummer: 84
Vorige Artikel 5 van 5
€ 40,54 (inclusief 21% BTW)

Stof; KG308 van Ten Cate, dit is een 65% polyester en een 35% katoenen kwaliteit welke uitermate geschikt is voor vele intensieve wasbeurten. Vele wasserijen adviseren deze kwaliteit. Door het relatief hoge polyester deel blijft de kleur mooi en kreukt de broek zeer weinig. Als striping wordt de kwaliteit 9910 toegepast van 3M.

Uitvoering; De broek is voorzien van een stukje elastiek in de boord waardoor de broek mooi aansluit in de rug. Tevens heeft broek vele zakken waaronder 2 zogenaamde harmonica zakken op de bovenbenen zitten, 2 achterzakken en 2 steekzakken. De riemlussen zijn royaal uitgevoerd zodat ook de zwaardere riemen te gebruiken zijn.

• Kleur: Korenblauw
  • Verkrijgbaar in de maten 42 t/m 68

Zonder logo.

Maatvoering: Onze broeken zijn "Unisex" broeken. Dit houdt in dat de getoonde maten gebaseerd zijn op heren maten en dat voor vrouwen geldt dat men 8 maten hiervan aftrekt om op een dames maat te komen. Maat 50 minus 8 is dus maat 42 voor dames etc.

© 2016 - 2018 St Dienstverlening EHBO | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel