Eerste Hulp Verlenen

Artikelnummer: 800
Vorige Artikel 3 van 22 Volgende
€ 22,95 (inclusief 6% BTW)
Aantal

Eerste Hulp Verlenen is hèt nieuwe boek voor de eerstehulpverlener. In deze uitgave lees je alles wat je nodig hebt voor het verlenen van adequate Eerste Hulp en is geschikt als basis voor het Diploma Eerste Hulp en daar op volgende herhalingslessen. Geheel volgens de Nederlandse Eerste Hulp Richtlijnen 2016 van Het Oranje Kruis, Rode Kruis en NIBHV.

In het boek leer je om een slachtoffer systematisch te benaderen en de juiste eerste hulp te verlenen. De logica achter de te volgen stappen wordt uitgelegd en de teksten zijn voorzien van extra achtergrondinformatie.

In Eerste Hulp Verlenen komen alle aspecten van eerstehulpverlening bij ongevallen aan bod, van problemen in de ademweg en de ademhaling, circulatieproblemen, bewustzijnsstoornissen, reanimatie en AED-inzet tot en met de kleine letsels waarvoor vaak een pleister al genoeg kan zijn. Uiteraard wordt ook aandacht besteed aan het verschil in hulpverlening aan kinderen en volwassenen.

De tekst van Eerste Hulp Verlenen wordt verduidelijkt met foto’s, schema’s en tekeningen. Dit boek is zeer geschikt voor de opleiding tot het Diploma Eerste Hulp van Het Oranje Kruis en tevens uitstekend te gebruiken als naslagwerk. Het boek sluit goed aan bij Gevorderde Eerste Hulp, het boek voor evenementenhulpverlening dat in 2013 is verschenen.

Auteurs: Pim de Ruijter, Marion van den Hurk-Dittmar

© 2016 - 2017 St Dienstverlening EHBO | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel